Leaving for India

Så, ifall någon har missat det så drar jag alltså till indien inatt. Klockan är kvart i fem och jag är äntligen färdigpackad.
Gud och alla människor har tjatat om att jag ska höra av mig innan jag åker. Men det kan jag inte, för jag har inga pengar på min mobil, för de pengarna har jag sparat till indien istället eftersom att jag åker dit, nu inatt.
Så vi gör så här:
Hejdå Emme, bitterfittorna, Carro, Storebror, Systeryster, Hannes, Crille, Connie, Bobban, L, Mamma, mormoroch morfar, moster, farmor och farfar, lillebror och alla andra som jag har placerat i utkanten av minnet.
Nu åker jag.
Det gör inte ni.
HAHA.

Until we meet again...



(Och håll koll på bloggen. Om jag orkar slita mig från det otroligt softa Varkala så kanske jag tar i mig i kragen och uppdaterar. Vi får se.)


Pusspusspuss



Kommentarer
Postat av: Moster

Hej då Amanda och Vilgot, var rädda om er. Ha det så skönt och bada för mig med...kramar!!! GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

2008-12-16 @ 18:49:02
URL: http://ewaarlebrant.blogg.se/
Postat av: ida

nu är det bäst att du firar jul... muttrar

2008-12-16 @ 19:53:18
URL: http://ikaserdig.blogg.se/
Postat av: hannes

alltså skit. totalt sett. jävlar i mig bajs. jag skulle ha ringt dig. nu lär vi inte ses på säkert låång tid.



själv har min mormor opererats och jag tar hand om henne i norrköping.



jag blev så jävla knäckt över grioa, han ÄR den sista människan i världen som skulle dö, det är helt fel helt enkelt.





massor kramar på dig i indien. vi ses när det är vår igen. akta dig för arga punjaber

2008-12-17 @ 22:50:57
Postat av: daddel

usch, saknar dig redan min lilla daddel! ta hand om dig bara.. lova att komma tillbaka :)

pussar. Jag älskar dig!

2008-12-19 @ 01:38:31
Postat av: ida

usch vad det är jobbigt att du är så långt borta. för det känns verkligen att du är det... hoppas du har det bäst i indien i alla fall :)

lovelovelove

2008-12-20 @ 12:07:35
URL: http://ikaserdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0