POETRY SLAM JA TUSAN!

Nu börjas det igen...

Eftersom att jag föreställer mig att alla små kulturtörstande själar därute söker sig till just min blogg för att inhämta information så kommer nu lite reklam för (dadadaaa!) nästa poetry slam, vilket även blir det tredje kvalet till (dadadaaaa!) Poetry slam SM.

Så, IMORGON klockan 18.00
ska alla ni därute infinna er på SALONGEN i BIBLIOTEKET i NORRKÖPING.
För där jäklar händer det grejor!
Och om jag märker att någon saknas, ja då har ni skitit i det blå skåpet.
Resten lämnar jag osagt.
So be there or be dödens lammungar.

(Jag tänker att det är inte en jävel som kommer när jag är snäll. Så nu kör jag helt enkelt på skrämseltaktik.)

Så kom,kom mina små barn.

Puss och kram/Vilsk


Kommentarer
Postat av: Moster Ewa

Lycka till imorgon.....ge dom vad dom tål.Kramar

2008-11-07 @ 11:10:31
URL: http://ewaarlebrant.blogg.se/
Postat av: wania

MEN HUR GICK DET?

2008-11-09 @ 08:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0