Och hur kool är jag!

Okej, det här inlägget handlar enkom och rent skryt och showoff.
Bara så att ni vet.

Vi tar det från början, jag skriver just nu ett arbete i engelska C. Det arbetet ska handla om poetry slam, dess uppkomst, dess utveckling och dess roll i kulturlivet.
En del av arbetet är att skriva ett formellt brev och ställa frågor till någon engelsktalande som har en anknytning till arbetet.
Jag tänkte att okej, jag kör ett wildcard, jag skriver till Marc Kelly smith, grundaren av poetry slam.
Sagt och gjort, jag knåpade ihop ett mail och skickade iväg det.
Det gick några dar och vips! så hade jag fått ett svar.
Och det var inte vilka svar som helst, det var ett mail skrivet av the man himself. The man himself inte bara svarade på mina frågor, han bifogade också tre dokument med kapitel ur hans nya bok som han skriver.
Så, jag, petit moi, har just nu i min inkorg tre väldigt hemliga dokument ur en ännu ej publicerad bok som i detta nu skrivs av Marc kelly smith.
Hur förbannat koolt är inte det!?
Och hur mycket höjer inte det min status. JÄTTEMYCKET!
Och här, ett bildbevis:



Klicka på bilden och lägg märke till markeringarna.
(Att det även står mitt riktiga namn är smällar man helt enkelt får ta.)
(Och jag vill inte att det ska vara så suddigt. Men bättre än så blev det inte.)
Som sagt, lägg märke till det som är markerat.
Och avundas mig.

Kommentarer
Postat av: wania

va hemligt. ser fram emot att få läsa ditt engelskaarbete. MEN HUR GICK DET I FREDAGS?



älskar dig.

2008-11-09 @ 19:34:25
Postat av: Moder

Du är bäst Madam Flod!!! Alltid!!! Lycka till på läsningen i storstan!!! Pussar

2008-11-09 @ 21:25:49
Postat av: korpdotter

du är helt sjukt cool. på riktigt. fast det var du redan innan mailet, så nu vet jag inte hur cool du är. som stjärnstopp liksom...



jag har byggt den där regnflickan nu. titta här. hon är i glas och ram och allt :)



http://knyttetsblogg.blogspot.com/2008/11/catfight.html



(ja, det blänker lite på bilderna men det får man leva med)



kram!

2008-11-09 @ 22:23:50
Postat av: Moster Ewa

Amanda..akta så inte skjortan spricker, hehehe. Tycker du är och har alltid varit duktig och framåt. Hejar på dej. Kramar

2008-11-10 @ 13:33:58
URL: http://ewaarlebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0