Inköp

Jag verkligen hatar, hatar, hatar, verkligen tycker jätteilla om när människor lägger upp bilder på saker de köpt.
Men jag har ingen moral.
Och dagens inköp är alldeles för underbara för att ignoreras.


Två stycken helt bedårande Alfons Åberg bokstöd. ( För fem kronor styck på myrorna)
Femåringen i mig jublar och dansar indiandans av lycka!


Samt en alldeles fantastisk batman t-shirt.
Teckningarna ser precis ut som dem som var i tv-serien som gick när jag var liten!

Oh, the satisfaction.

(Och tack till min kära mor som sponsrade hela kalaset.)

Kommentarer
Postat av: Moster Ewa

Vilket fynd, moster jublar. Kul för dej. Kramar

2008-10-24 @ 20:35:01
Postat av: sfnää

jag har den tröjan, fast i hood;) me likie hhihi

snart ses vi :D

2008-10-24 @ 22:40:01
Postat av: Moder

Allt för dej Madam Flod!!

Pussar av kärlek

2008-10-24 @ 23:57:20
Postat av: ida

men jag ser den ju! tryck på uppdatera eller något..

2008-10-27 @ 21:52:23
URL: http://ikaserdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0