Ansökan, check

Idag har jag donat runt i hela LInköping i ett försök att få iväg mina ansökningar. Efter många om och men lyckades jag. Så nu finns det en ansökan i postlådan vid pressbyrån i stan till skrivarlinjen på Fridhems folkhögskola och en ansökan till skrivarlinjen på Gotlands folkhögskola. Jag vill helst gå på Fridhem, jag vill vekligen verkligen jättegärna gå på Fridhem. Så Gotland är mest en backup, tillsammans med treårig genus utbildning i Lund. Iallafall, nu är det gjort. Mer djupgående analys kommer en annan dag. Jag är helt slut just nu. Jag tror det är stressen. Jag tror det är det där jävlar anammat som har tröttnat. Jag ska bara vila lite. Jag ska bara sova. Under tiden ger jag er en bild på vår. Vi tittar på den och imorgon är energin tillbaka.
KRAM


Kommentarer
Postat av: Ewa

All lycka till,Amanda!!! Ses imorgon, det ska bli sååååååå roligt!!!

2009-04-29 @ 07:28:41
URL: http://ewaarlebrant.blogg.se/
Postat av: Mamma

Madam Flod! Älskar dej! Puss

2009-04-29 @ 14:01:25
Postat av: wania

lycka till!

vem kan låta bli att älska våren?

kram till

dig o vilgot

2009-04-30 @ 07:22:51
Postat av: Moster

Tack för en riktigt mysig och massageskön valborg!!!!

2009-05-01 @ 07:16:22
URL: http://ewaarlebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0