Det inte så hemliga projektet.

Ja, då var det dags.
Jag har avslutat min första deadline. Så låt oss då dra fram allting i ljuset.
Vad är mitt hemliga projekt? (Åh, jag bara hör hur massorna jublar: säg det nu, säg det nuuuu.)
Mitt hemliga projekt är att jag ska...
skriva en pjäs.

Antiklimax eller hur?
(För poetry slam poeter ger antingen ut en diktsamling som de bekostat själva, blir ståuppare eller skriver en pjäs. Så är det bara.)

Nej då, går allt som det ska blir det allt annat än ett antiklimax.
Det blir stora grejor.
Det kan jag garantera. Och mitt cv jublar. Likaså egot.
Går allt som det ska kommer ni se affischer, primärfester och pjäsen lite varstans i landet.
Men då ska det fortfarande gå som det ska.
Men, jag vågar, efter en veckas hetsskrivande släppa ifrån mig ett litet jubel.
Hurra.

Hurra! Hurra! Hurra!

Kommentarer
Postat av: Häxan

HURRAAAA!

2009-02-28 @ 16:19:35
Postat av: Linda

JUBLAR!



Glädjen är stooor! Hurra! Hurra! :D

2009-03-04 @ 13:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0