Visa mig vart skåpet ska stå.

Vänta, jag ska bara skälla ut mig lite.

Åh! Jag blir så trött på mig själv. Just nu vill jag sätta mig själv i ett hörn och säga att där får du stanna tills du gör något vettigt! Skrivandet står på stopp igen och varje gång det händer så tänker jag bara jaha och tittar på simpsons istället. Det kommer ingen inspiartion ur simpsons! När ska jag lära mig! Dumma lilla unge, du måste ju sätta dig framför datorn och tvinga fram det. Annars går det ju ALDRIG! Aldrig!
Jag måste sluta ge upp så lätt. Jag måste sluta upp med mitt självömkande jahande. Det måste ju finnas ett annat sätt.
Första deadlinen på det hemliga projektet närmar sig och det bästa jag kan ådstakomma just nu är en kopp te.
Skitunge!
Och jag bloggar inte ens. Vad är det här!? Det kommer massa fina idèer och jag säger återigen jaha och flippar över till how I met your mother. Sitcoms är inte skapande!
Att ta en extra cigg är inte skapande! Ta dig i kragen nu och gör något vettigt.
Annars jävlar i min lilla låda.
Kom igen nu för tusan.
Kommer du inte igen nu så är det kört. Faktiskt.
OCH du får ingen mer glass fören du skrivit. Tänkte bara säga det.
Skitunge!
ÅH, jag blir så trött. Hade jag varit min flickvän hade jag kastat ut mig. Med huvudet före.
Skriv ungjäkel! Skriv!

Jag är lite upprörd just nu.
Återkommer senare.

Kommentarer
Postat av: stormhattsflicka

How I met your mother äe min nemesis också... "men om jag tittar på det så blir jag ju glad och om jag är glad så kommer det ju gå mycket bättre att jobba sen..." MY ASS! Det är tur att inte Will & Grace går längre, annars hade jag blivit utkastad från skolan vid det här laget.

2009-02-17 @ 20:44:17
Postat av: ida

JAG ÄLSKAR DIG!

<3

puss

2009-02-17 @ 23:22:56
URL: http://ikaserdig.blogg.se/
Postat av: Moster Ewa

TACK för att ni passade Rode & Molly igår. Mums, vilka goda kakor ni bakade. Kramar

2009-02-18 @ 09:41:28
URL: http://ewaarlebrant.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha ååh, du är så underbar! PUSS! följer bloggen slaviskt sen i..går. typ.

2009-02-18 @ 15:57:39
Postat av: Linn

Du klarar det for du vill tillrackligt mycket. Inspiration kommer knappast ur dalig tv, men du kanske borde ta en paus fran det hela och komma tillbaka senare. Det verkar som du bara tanker pa ditt projekt hela tiden och det kanske hjalper att distansera sig fran det ibland. Sa ga ut och gor nagonting kul med manniskor och tank inte pa projektet for en kvall och aterkom. Love.

2009-02-19 @ 16:52:46
Postat av: Moster Ewa

God morgon! Har du hittat var skåpet ska stå????

2009-02-21 @ 07:56:34
URL: http://ewaarlebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0