"Operation skapande" del ett

Okej, som ni alla kanske märkt ligger min inspiration verkligen verkligen på is just nu. Den är totalt nerfryst.
Det kommer ingenting, det är torka utan dess like och jag kan knappt skriva inköpslistor för tillfället.
Men på 365saker säger de att inspirationen kan komma när man diskar för hand.
Så jag tänkte, what the heck. Jag ger det ett försök.
Därför blir detta mitt projekt för kvällen:



(Jag gissar att både min mamma, min moster och min mormor just nu sitter och skriker rakt ut. Så det ser ut! Som ett bombnedslag som min kära mor skulle ha sagt.)

Om inte det här får fart på mitt kreative flöde finns det banne mig ingenting som kan göra det.
To be continued...

Kommentarer
Postat av: stormhattsflicka

jag gråter blod... men jag älskar dig ändå. Har du fått mitt brev?

2009-01-27 @ 21:52:03
Postat av: ida

haha, jag har på sena tid börjat tycka mer om att diska. så länge det är när jag har lust och inte för att jag absolut måste. det är nästintill meditativt ibland. you go, girlfriend ;) annars kan jag tipsa om promenader (med eller utan musik, ensam) och att lyssna på inspirerande musik när du ska sova. för mig kommer det alltid när jag lagt mig för att sova.

2009-01-28 @ 01:12:38
URL: http://ikaserdig.blogg.se/
Postat av: Moster

Men AMANDA!!! Trodde du att jag skulle tycka att det var mkt disk? Nej, det gjorde jag inte....tyckte det var helt otroligt stökigt..haha. Som jag skrev på min blogg....Gör imorgon det skulle ha gjort igår så slipper du idag...

2009-01-28 @ 08:45:41
URL: http://ewaarlebrant.blogg.se/
Postat av: Moder

AMANDA..!!!! Det ser ju ut som ett bombnedslag ju!!!!

2009-01-28 @ 19:40:35
Postat av: daddel

hahah och erkänn att det bara är ett paar dagars disk ;) du får bjuda över mig på te så kan jag smygdiska.. haha

2009-01-30 @ 01:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0