Nässjö Poesifestival

Jaha, då far jag igen. Knappt hinner jag hem och landa innan det är dags att packa döskalleväskan och resa. Den här vecka har jag sovit hemma en natt för jag har jobbat massor, hälsat på mormor och morfar och druckit vin med bitterfittorna. Och nu drar jag alltså igen. Denna gång är det Nässjö Poesifestival som är målet. Jag och en knippe andra fantastiska poeter ska ha ett uppvisningsslam ikväll klockan 22.00. Så, råkar du befinna dig i Nässjö, kom förbi! Hela arrangemanget i sig verkar vara en mycket trevligt tillställning. Jag är nästan lite nervös, det är seriösa grejor det här. Men det ska bli kul. Jag ska bara hetsrepa in mina texter på tåget, sen så kommer det nog gå jättebra. Det gör det säkert.

Kramkram

Ps. Kolla in festivalen här. Det verkar vara värsta grejen, eller hur? D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0