Sturefors 19.34

Jag försöker skriva något vettigt men jag har en lillasyster som pratar oavbrutet samtidigt som hon sjunger Amy Diamond. Hjärnan håller på att explodera för jag kan inte formulera någonting och jag tänker att jag också vill prata oavbrutet. Men luften räcker liksom inte till så jag gör inte det. Lillasystern har gjort en loppa alldeles själv och istället för straff står det olika sötsaker man får äta. Jag tycker det är en alldeles underbar tanke. Jag vill också prata oavbrutet. Lillasystern gör en ny loppa som hon tycker att jag ska skriva straff i och jag tänker att det är banne dags för mig att knipa min käft och sluta ge henne dumma uppslag. Jag borde sluta prata oavbrutet. Och istället för att försöka formulera något ger jag fan i det här och gör en loppa. Det känns mycket mer kreativt.

Kommentarer
Postat av: lali

senaste tiden har jag gjort massor av loppor. men jag skriver inget i dom. istället sliter jag sönder dom och slänger dom till katten.



hade jag druckit kaffe kanske jag skulle sluta med det nu.

2009-05-11 @ 20:09:00
URL: http://lali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0