Calling from india

Okej, jag ska sluta vara sa javla kaxig. Jag saknar er alla helt sjukt mycket och jag gar mest runt och kollar efter saker till folk. Far se hur mycket presenter det blir i slutandan dock, just det kanns det som att jag bara koper saker till mig sjalv hela tiden.
Iallafall, jag kom fram till varkala for tre dagar sen efter en flygresa fran helvetet. Vi avantade sex timmar pa en flygplats i dubai och jag var sa sjukt sur hela tiden. Oh, varsta koola grejen, nar vi flog hit var vi pa samma plan som mona sahlin, fast bara till frankfurt, men anda!
Iallafall, vi flog och flog och flog och sen kom vi fram och da sov vi och sen vaknade vi och sen dess har vi typ softat jarnet, atit farsk frukt och druckit ol for 8 kronor styck.
Det ar helt underbart har. Jag skulle vilja hitta speciella ord for att beskriva inidien, men alla redan anvanda uttryck stammer. Det ar fantasiskt, underbart och helt otroligt.
Indien ar precis som man tanker sig, fast mer!
Verkligen mer.
Denna uppdatering blir ganska kort, men jag lever, har halsan, mar superb och saknar er alla sa att huden nastan lossnar.
Ni ar bast, varenda en.

Alksar sa manga av er. (Och resten tycker jag jakligt bra om)
Pusspuss
Vilsk


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad skönt att höra att du mår bra. Jag började fundera på om ni kanske hade störtat och dött (ja, jag tycker att flyg är läskiga). Vid andra tillfällen glömmer jag helt bort att du har åkt och tänker sms:a dig om små skitsaker hela tiden. Nu har jag dock glömt alla.

PUSS och ha det så bra!

2008-12-20 @ 16:23:41
Postat av: wania

ha det så bra. GLÖM INTE DAGBOKEN!!!!

älskar er.puss

2008-12-21 @ 08:37:21
Postat av: Lovisa

Fan vad underbart att läsa att du kommit fram ordentligt och har det bra! Jag har varit på väg att ringa dig flera gånger, har nog inte riktigt fattat att du är i Indien.



saknar dig redan massor



kärlek

2008-12-21 @ 11:27:20
Postat av: elin lund

jag säger bara som lovisa och mikaela. jag har tänkt att ringa sjukt många gånger men faan du är i indien, saknar dig sjukt mycket!



älskar dig massor. puspsusspusspuss

2008-12-21 @ 23:25:32
Postat av: Kusin Emma

GOD JUL OCH GOTT NUTT ÅR

2008-12-22 @ 20:19:46
Postat av: ida

åker inte mona sahlin typ jetflygplan eller något? var du inte rädd för terrorister då?



JAG SAKNAR DIG SOM HELAN SAKNAR HALVAN!!!!

2008-12-23 @ 12:45:40
URL: http://ikaserdig.blogg.se/
Postat av: mixipixie

ja de känns skönt o höra att du har hälsan o att allt är väldigt mycke indien!



Fan de känns fortfarande konstigt att du inte är här. att du dessutom är sjukligt långt bort känns ännu märkligare. vi hade planer på att spela in och skicka ljudfiler från lite fika på yngves...

Fortsätt njut av india!

Tänker mycke på dig! saknar dig! massa pussar

2008-12-23 @ 17:54:24
Postat av: eliiiin

allas vår älskade lovisa åkte in till sjukan idag, igen. sjukt tråkigt.. hon mådde superbra igår och var jättejätte glad och så händer det här:/ men jag hör av mig när jag vet mer.



älskar dig, hur har du det? pusspuss

2008-12-28 @ 14:55:21
URL: http://nicotine.blogg.se/
Postat av: Alina

Fin blogg! :)

2008-12-28 @ 14:58:51
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: daddel

jag saknar dig så himla mycket!! det är väldigt tomt här utan dig.. vem ska nu sitta o skratta med mig när jag bryter ihop pga all flytt..? jag älskar dig vännen!

2008-12-31 @ 13:05:49
Postat av: Sara

Hej Vilska

Det var länge sedan jag skrev eller hörde något från dig, så sa Lisa att det fanns en blogg och nu hittade jag den. Och jag blev helt glad för att du har varit i indien och haft det roligt.



Försökte få tag på dig för något år sedan, skrev meddelande till mobil och sånt, men det verkade som att du typ bytt nummer, tappat bort mobilen eller inte ville svara.

Hur som helst, kul att se att du lever även om du inte hade inspiration sist du skrev

Du är fin



Sara

2009-02-05 @ 08:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0