India says HAPPY CHRISTMAS

Hej alla mina älsklingar!
Jag har precis kommit hem efter att ha krälat runt i djungeln i två dagar. vi har gömt oss i buskar och spanat efter elefanter och björnar. Jag kände mig ungefär som fem och det hela var väldigt spännande. Dessutom var vi jättehögt upp i bergen så det var helt otroligt vackert. Lite sådär att jag nog aldrig kommer kunna beskriva det i ord.
Det är så många starka intryck här och jag vet inte riktigt om jag någonsin kommer kunne bearbeta dem alla. Men jag trivs och mår bra och det känns som att jag har hunnit ikapp mig själv lite.
Hoppas ni hade en bra jul allesammans, min var ganska horribel eftersom att jag dagen innan lyckades åka på världens dunderfeber, dessutom pajade min mage (mina tankar till lollo) så jag var inte direkt fit for fight för julfirande. (Jag mår prima nu, så det är ingen anledning att oroa sig). Fast det var himla fint att fira jul i indien. Eftersom att majoriteten här är hinuder firar de inte jul, men de gjorde verkligen sitt bästa. Överallt skrek männisor HAPPY CHRISTMAS! och alla barn gick i små tomtetåg vilket gick ut på att de hade på sig tomtemasker och sjöng improviserade julsånger samtidigt som de slog på plastburkar. mycket fint.
Jag saknar er alla, jag började nästan gråta när jag läste alla kommentarer på förra inlägget.
Jag kommer snart!
Och då ska alla få paket.
Bara så ni vet.
Hihi.

Love
Vilsk

Kommentarer
Postat av: wania

vi saknar er ,men är glada över att ni har haft det bra.gott nytt år och kom hem snart.

puss o kram

2008-12-29 @ 13:11:51
Postat av: Moster

Många nyårs kramar till er!!! Var rädda om er och akta er för vilda djur och håller borta från deras baciller. Love u, kramar moster!

2008-12-29 @ 15:32:21
URL: http://ewaarlebrant.blogg.se/
Postat av: ida

du fattas mig så det skäääär i bröstet!

2009-01-04 @ 20:21:23
URL: http://ikaserdig.blogg.se/
Postat av: ida

nu får du komma hem. nu. idag. för jag har precis vaknat efter att ha drömt om dig och först var vi ute och söp och bråkade jättemycket och du var jättearg på mig för att jag hade glömt bort dig när du stod ute och frös för att jag talade med bruden som smugglade ut öl till alla på toaletten. och sedan hjälpte vi flyktingar att fly (eller var det innan?) och sist men inte minst så talade vi lugnande till en kille som just skjutit en annan kille, men när han hotade att gå på mig så smällde du till honom och även fast det var helt fel sak att göra i den här situationen och det ledde till att min pappa blev skjuten och att jag vaknade så var det really sweet :) KOM HEM!!!!!!!

2009-01-06 @ 10:45:50
URL: http://ikaserdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0