Personligt brev till Crill Goodwill.

Hej Baby.
Det är både Vilska och vilgot som skriver till dig nu.
Vilska säger: Hörrdu! Kom hem omedelbartbums! Det saknas någon på soffan och det funkar ju liksom bara inte utan dig. Fast jag vill att du stannar kvär där ändå, om du mår bra av det. Mest så vill jag ju bara att du ska må bra.

Vilgot säger: Shju Män! what äs cracka'lackin' liksom? Din frånvaro är inte så jävla uppskattad, det är bäst att du pallrar dig hit, Triben börjar ju tappa sitt street rep. Dessutom finns det ingen som man kan prata bibliska tolkningar med längre. Ledsen för att jag att jag inte svarat på några av dina mess osv. men jag tycker det är lite svårt att skriva något vettigt till någon man är van att prata med varje dag annars. det händer ju inte så mkt här, jag ska iochförsig på typ varenda festival i hela sverige nu. och så har jag skaffat med en fedt tattoo... Represent!
image8

image9

image10

Om du undrar över den lustiga solbrännan så är det för att jag i veckan blev piskad till att jobba utomhus hela dagarna i 30 grader typish, och så var jag så stressad att jag bara hann slänga på solkräm över tattueringen.

Vilgot och Vilska säger tillsammans: Fattar du hur mycket vi saknar dig!? Ibland brukar vi lyssna på sizzla i smyg och prata om att "om Crille vore här nu..." . Just det där "om Crille vore här nu..." gör vi ganska ofta.
Vi vill att du ska komma hem. Vi vill att du ska ringa på våran dörr tidigt som fan på morgonen och gorma efter kaffe. Vi vill att du ska väcka oss och skrika "FLYGANFALL" och vi vill sitta vid vårt köksbord, lyssna på Queen och dricka vin.
Det är sommar nu , och alla hänger i trädgårn. Vi dricker folköl och köper kebabpizza nummer 2 med falaffel. Dock har inte Conrad inte gjort något blandband än så vi har inget att hata. Men det kommer väl. Man kan ju aldrig vara säker. Men det är inte riktigt som det ska och vi har kommit på att det nog är du som fattas.
Ibalnd händer det att vi nästan sätter oss på tåget till vikingstad och tänker överraska dig med massa käk. Sen kommer vi på att du inte är kvar där längre. Att bara Jocke finns där, och han blev ju egentligen bara vän med oss för att få ligga med dig.
Det här hänt mycket här men samtidigt ingenting. Lägenheten är fortfarande lila opch Vilska peppar fortfarande järnet på Alfons Åberg. Men kanske att vi är lite vuxnare, vi har skaffat telefonbank och grejor.
Btw, så är Vilska koolast i världen och har lyckats kirra en läsning på hultsfred. Sug på den motherfucka!

Men baby, vi hoppas att du verkligen har det underbart där borta.
Vi tänker på dig typ jämt och när du kommer hem blir det party big style. Och Vilska lovar att baka kanelbullar till dig.
Vi älskar dig innerlig, det får du inte glömma.

Och vi finns kvar när du kommer hem. Fett.

4 FINGERTRIBE 4 LIFE

All lovin'
/Vish och Vilsk

Kommentarer
Postat av: maria nilsson

hej Vilska! Fick ditt namn av Ulrika, undrar om du vill vara förpoet på Göteborgs stadsbibliotek om du är i stan någon gång i höst? Ring mig snabbt på 031- 368 34 22

2008-06-04 @ 11:44:16
Postat av: C Goodwiiill

Karlek och Respekt, pa hall tills vi ses i augusti!
och da kan du fan ge dig pa att nan attackerar dorran runt 7 snaret med kramar och skrik om kaffe!
hooka till uppsala btw..
4 finger tribe 4 life in eternity.

2008-06-05 @ 10:50:19
Postat av: Monstah myke!

shit , det dar ar nog det schysstaste jag sett pa lange.. mad respect!
miss u both guys

2008-06-05 @ 11:24:43
Postat av: oskar



Men vafan, tatueraren har ju missat lillfingret?



Keff!

2008-06-11 @ 10:11:04
URL: http://hanska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0