Bitterfitta 4 life mothafucka!

Just nu är jag i Oslo hos finaste Åsa och Elin.
The bitterfittecrew untited.
Vi har suttit på deras takterass och druckit öl och pratat och jag sulle verkligen kunna bo här.
Dock var väl tågresan hit inte direkt underbar.
Fast det var fett najs att sitta bredvid mikaela och skratta åt allting.
Jag gick upp halv fem imorse. HALV FUCKING FEM.
Jag var så sjukt arg när jag vaknande. Jag gick runt och spottade och svor
Det är idioti att gå upp så tidigt.
Dessutom verkar inte riktigt min logik fungera så tidigt vilket resulterade i hiphop meets barnkalas.
Med andra ord baggy mysbyxor, vinröda strumpor och ballerinaskor.
Med lacktå.
Jag upprepar MED LACKTÅ.
Jag ska försöka lägga upp en bild så att allmänheten får beskåda detta underverk.
(jag är fortfarande sjukt ny här och tycker allt är lite spännande. typ lägga upp bilder och så)
Men oslo är fint.
Och jag känner att massa ord kommer ramlandes över mig.
Imorgon ska jag nog gå upp tidigt och sätta mig på takerassen och skriva.
Få ihop lite material till borås open.
Det skulle kännas bra att komma med nya grejor.
Och inte bara köra "rebeller på frusen mark" hela tiden.
Fast den är ju bra.
En liten älskling skulle man kunna säga
Men den börjar bli lite för utkörd nu, det är bara att inse fakta.
Men jag har en hel del nya saker på gång.
Så det komma nog.
Lägger kanske upp rebeller på frusen mark, för allmän bedömmning.
Får se, får se.
Nu är flickorna tillbaka med jordgubbar och mango.
Hänger blir i slottsparken.

Jag tycker om Oslo.
det gör jag verkligen.

Puss och kram hela dan.

P.s. det är ju inte bara jag som är kool på de där läsningarna jag nämnde. det är de andra poeterna också. de är grymma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0