En kärleksförklaring

Ytterligare en hyllning.
Denna gång till min FAMILJ:



It takes a lot more courage to love than it does to hate
Anyone who's got a family can relate
Ain't never really dissipates
May take my whole life to get it straight
But it makes me who I am
And I wouldn't trade that for nothing

Soundtracket är Little Jacke- Go hard or go home.
Och jag tror att jag är ganska blödig.
Men ibland får man vara det med.
Och återigen handlar det om det vackra i det fula.
Men när det kommer till min familj.
Då kan jag fan i mig bara se det som är vackert.
Lovin'
/V

Kommentarer
Postat av: Moder

Att vara mamma till dej och lillebror är en gåva jag är tacksam för VARJE dag!Ni är mina andetag och jag är SÅ stolt över mina från insidan och ut vackra barn!

Tack för att just jag får vara er mamma!!!!!Puss

2008-11-11 @ 07:57:34
Postat av: moster ewa

Hmmm, fattas fortfarande en bild på moster. Eller är du rädd för utseende konkurans? Hehehe, kärlek till dig

2008-11-11 @ 21:19:13
URL: http://ewaarlebrant.blogg.se/
Postat av: ida

SKITSÖT bild och jaaaa, jag vet, men jag har verkligen ingenting att skriva om nuförtiden. inspiration noll. besides, jag berättar ju ändå allting för dig så det är ju inte direkt som att du får reda på några nyheter.

2008-11-11 @ 23:37:20
URL: http://ikaserdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0