SISTA SM-KVALET

Jaha kära vänner, då var det dags.
Ikväll klockan 18.00 på cafè M i Linköping kommer det sista kvalet till Poetry slam SM 2009 att hållas.
Kom! Kom och var världens bästa poet, agera jury eller var publik.

Kom kom kom.
Jag är i Göteborg och läser poesi på egen hand (17.00 Göteborgs stadsbibliotek) så jag kommer inte vara där och blir således en square.
Det vill väl inte vara?
Bra.
Så KOM!

Pusspuss/ kaosföreningen genom Vilska

(Jag tänkte slopa skrämseltaktiken ett slag. Jag är en lugn och varmhjärtat människa. Ju.)


Kommentarer
Postat av: Moster

Hej suddigumman! Lycka till i Göteborg. Fin artikel igår i Extra Linköping. Kramar från mostra

2008-11-20 @ 13:03:43
URL: http://[email protected]
Postat av: Lina

Tack för kommentaren på bloggen! Osäker på vilken av bilderna du menade, men tack=). Din blogg är en sån jag glömmer bort att läsa märkte jag. Pinsamt. Men det tar ett tag innan de nöts in i hjärnan. Din har dock en lätt adress, så det ser lovande ut...=)

Hur e allt med dig? Vad händer?

2008-11-21 @ 16:03:31
URL: http://linaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Aha! Turné låter grymt najs! Pengar i det också då, lät det som? I vilket fall som helst är det som du säger; skönt för egot..=)

Jag har det bra i Malmö. Bor liksom där jag alltid velat bo, så det känns overkligt fint. Har hittat två extrajobb som jag försöker dribbla mellan. Mycket nu på kreativt skrivande-linjen jag pluggar (distans från Växjö) med uppsats o skit. Egentligen vill jag bara bli klar med min roman nu, som inte har så mycket kvar... Men ja. Man råder ju som välbekant inte själv över sin tid.

I övrigt är det lite läsningar här o var, ibland får man betalt, ibland inte. Men det ör alltid kul, osv. Ska satsa på att vinna Gatsby open nu den 5 december, även om det är sjukt hård konkurrans.. 3500 i vinstpengar går inte av för hackor!

2008-11-21 @ 23:45:48
URL: http://linaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0