Ett litet poetinlägg (som om det inte vore kultur)

Tänkte reklama lite för kommande poetryslam och så.
Nyheter först och främst:
I år kommer Poetry slam SM att arrangeras i (tadada!) i norrköping.
Det är stora grejer det.
Och därför kommer uttagningarna till detta spektakel att vara tidigt i år.
Så att kaosföreningen kan koncentrera sig på att vara nervösa och sånt istället.
Och två att dessa fyra uttagningar kommer att vara i (tadada!) linköping.
Ja, nu jäklar i min lilla låda ska vi sätta linköping på poetkartan med.
Ja, eller nåt.
Och sist av allt, info om allt det här samt resultat och så kan du hitta på kaosföreningens (tadada!) nya hemsida:
http://www.kaospoesi.se/ 

Men, om du hellre hänger på min blogg för att jag är så otroligt underbar så kommer tiderna för slammsen här:


 Första uttagningen: 2 oktober kl 18.00  Salongen, biblioteket, Norrköping (Alltså IDAG)
 
Andra uttaningen: 16 oktober ca kl. 18.00 Cafè M,
Linköping

Tredje uttaningen: 6 november ca kl. 18.00 Salongen, biblioteket, Norrköping

Fjärde uttagningen: 20 november ca kl. 18.00 Cafè M, L
inköping

Uttagningsfinal: 4 december ca kl. 18.00 Salongen, biblioteket, Norrköping

So be there, or be square!


Kommentarer
Postat av: Karin H

Jag tycker du var väldigt square som inte var i Norrköping igår och slammade :P

2008-10-03 @ 19:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0