Faktiskt inte intressant alls.

Det är läskigt hur hooked man blir så fort man får internet.
Vid den här tiden på dagen skulle jag annars ligga och fläppa med fjärrkontrollen och vänta på att Rachel Ray
skulle börja.
Jag hoppas hon inte blir besviken.
Rachel alltså, för att jag gör något annat.
Fast hon kanske förstår.
Jag hoppas det.
Jaha, en annan sak jag märker nu när jag har internet hemma är att jag försöker blogga varje dag. Men det går ju inte så jäkla bra. Så mycket händer det liksom inte.
Det låter ju mycket koolare när jag uppdaterar massor på en gång.
Och jag kan inte tjata mer om min turnè. 
Men ja, det har börjat puttra en ny text. Eller mer en gammal, som jag skämts massor för som börjat få nytt liv och som det kanske kommer bli något av.
Det vore ju lite trevligt.
För övrigt är det sjukt häftigt att jag börjar lära mig texter utantill.
Som när jag skulle köra en segerdikt i tisdags och bara "jamenvisst! Här kommer en gammal goding..."
(Att jag kan referera till texter som "gamla godingar" är också häftigt. Fast på ett mer svensktoppen vis.)
Det kändes lite bra. Fast det fick mig också att inse att jag nog får lägga ner "tidningsrubriker". Jag kommer tusan i mig aldrig lära mig den utantill. Nu har jag försökt sen Borås open men det går banne mig inte.
Nu är det nog.

Ja, och systeryster kommer ju hit på torsdag. Det är något att se fram emot. Och Elin kommer i helgen.
Attans bananer, här händer grejor! Jajamensan!
(Jag är inte riktigt så ironisk som jag låter, och är jag det är det bara för att få en komisk effekt. Och det är jag inte så bra på. Så jag är inte ironisk alls.)

Men syster kommer och det kommer bli bra.

Nu börjar snart Rachel ray. Nu skiter jag i det här.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Yay, Rachael Ray!

Och jag tycker inte att du ska lägga ner "tidningsrubriker".

2008-10-20 @ 14:40:18
URL: http://stalkamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0