Avreaktion (på grov östgötska.)

Sms jag fick från Martin för ett tag sen:
"Nu är ytterligare ett namn klart för den populära tjejshowen ladies night. Det blir den nyblivne let's dance vinnaren, tillika världens starkaste man, Magnus Samuelsson."

För det första, ladies night MY ASS! Så, då har vi klargjort det.

För det andra, fan ta Magnus Samuelsson. Man kan inte bli folklig för att man är bra på att lyfta tunga saker. Nej! Man kan inte bli hyllad för att man kan bära en skittung sten från en plats till en annan, det går bara inte. Poetry slam SM är koolt. Inte världens starkaste man. Förstår ni? Poesi,ja. Tunga saker, nej. Och förstår ni vad det innebär att snubben gått och vunnit let's dance? Vilket lidande detta kommer utsätta en kisabo för?
Jag tror inte ni kan föreställa er. Ända sen han vann världens starkaste man typ 98, har han stått varje år på kisamarken och sålt tröjor med bilder på honom själv på. Som han signerat. Om han får den uppmärksamheten för lite tynglyftning, kan ni föreställa er vad som händer nu när han "kan" dansa också! MY GOD! Jag har fan läst poesi  snart fem år, och jag är nästan lite erkänd, men får jag någon uppmärksamhet på kisemarken? Icke. Den uppmärksamhet jag får är för att jag är "Larssons barnbarn". 
Åh, jag blir så arg!

 Och återigen, ladies night, MY ASS!

Kommentarer
Postat av: wania

sa hon som blev jätteglad för tröja som magnus signerat.

som sagt älskar dig ialla fall!

2009-04-23 @ 13:12:41
Postat av: Amanda

Jag är helt på ditt spår. Det finns ingen som är så överskattad som Magnus Samuelsson.

2009-04-23 @ 14:10:41
URL: http://manduzana.blogg.se/
Postat av: Ewa

hahahaha, att vara larssons barnbarn är inte så dumt, han är ju en kisakändis

2009-04-23 @ 16:15:07
URL: http://ewaarlebrant.blogg.se/
Postat av: ida

hahaha, jag lider med dig, my love.

2009-04-24 @ 18:31:25
URL: http://ikaserdig.blogg.se/
Postat av: Anonym

OM ETIKFESTEN!!

Från Martin Wilson, via facebook ;)



Hoho!

Nu är det hög tid att anmäla sig till etikkalaset. Hur anmäler man sig då? Jo, du måste göra två saker. Dels betala in 240 kronor på ett konto och dels mejla Martin ([email protected]) och meddela att man ska komma. För de 240 kronorna får du en välkomstdrink, mat, en öl/alkoholfri läskeblask och förhoppningsvis en trevlig kväll tillsammans med en massa etikare. Pengarna ska vara på kontot senast den 4 maj. Skulle du ha dåligt med pengar just nu, men få loss pengar under maj (du kanske planerar att hitta guld eller så) går det bra att betala senare.



Jag har haft lite problem med att få fatt i alla. Försök sprida den här infon till all etikare som ni känner. Skicka gärna e-postadresser till mig!



Clearingnummer:

8480-6



Bankkonto:

994 142 176-1



Bank:

Swedbank

2009-04-26 @ 21:32:48
Postat av: elin

OM ETIKFESTEN

från martin wilson, via facebook



Hoho!

Nu är det hög tid att anmäla sig till etikkalaset. Hur anmäler man sig då? Jo, du måste göra två saker. Dels betala in 240 kronor på ett konto och dels mejla Martin ([email protected]) och meddela att man ska komma. För de 240 kronorna får du en välkomstdrink, mat, en öl/alkoholfri läskeblask och förhoppningsvis en trevlig kväll tillsammans med en massa etikare. Pengarna ska vara på kontot senast den 4 maj. Skulle du ha dåligt med pengar just nu, men få loss pengar under maj (du kanske planerar att hitta guld eller så) går det bra att betala senare.



Observera att de som anmält sig via Facebook eller mejl måste anmäla sig igen. Jag ser mejlrespons/facebookanmälan som en intresseanmälan, inte som en bindande anmälan.



Jag har haft lite problem med att få fatt i alla. Försök sprida den här infon till all etikare som ni känner. Skicka gärna e-postadresser till mig!



Clearingnummer:

8480-6



Bankkonto:

994 142 176-1



Bank:

Swedbank

2009-04-26 @ 21:35:19
Postat av: elin

haha, det råkade visst bli två kommentarer av samma, men nu har du dubbel info;)

2009-04-26 @ 21:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0