Just for you mister prince! (In your face Göran Hägglund)

Hurra!
Nu får vi, om vi vill gifta oss.
Påriktigt.
Och i magtrakten ett glitterrus och en liten liten fråga varför inte tidigare?

Varför inte bara kärlek?
Varför alltid så förbannat jävla komplicerat?

Men ja, giftermål för homos. Underbart.
Om jag någon gång träffar en flicka liksom.

Men jag är lycklig. Nästan lika lycklig som på pride. Med syster, med glittret med gaysen.
Men bara nästan.
Då behövde jag inte undra varför någon överhuvudtaget inte kan tycka det är rätt.


Jag och syster på paraden. Jag vill inte gifta mig med henne. Men hon är fin iallafall.



Kommentarer
Postat av: ida

haha ja visst var det fint! jag blev berörd i själen, I SJÄLEN! och YAY till homobröllop!

2009-04-01 @ 22:01:05
URL: http://ikaserdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0