LE! VÅR! LE!

Ibland är man i göteborg. Ibland är det förfest. Ibland är man på en nyinredd balkong där solen skiner så mycket att man svettas. Ibland kör man på temaklädsel. Denna gång råkade det vara randigt.


Ibland säger någon "se stolta ut"


'
Och ibland säger någon (kanske jag) "se ut som äggkoppar!"

Och då gör man det.
Sen tittar man på bilderna, och så ser man att det är en gayflagga i bakgrunden.
Och så är det så fint.
Så blir man så glad.
Så lägger man upp bilderna på sin blogg för att andra ska se dem och le.

Le!

Kommentarer
Postat av: wania

jag ler åt de stolta, jag ler o fnissar lite åt ägg-kopparna,jag tycker flaggan är vacker, men..... VAD HAR DU FÖR FRISYR:

men som vanligt så älskar jag dig ändå

2009-04-27 @ 05:27:26
Postat av: Martin Björnsson

Så extra jättefint. ler

2009-04-27 @ 16:18:50
URL: http://hjarnfilspan.blogspot.com
Postat av: Ewa

Gulledej..asg

2009-04-27 @ 21:01:21
URL: http://ewaarlebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0