Gbg och framtid

Jag befinner mig i Göteborg. Mest för att träffa min allra käraste syster och gå på gayklubb. Men också för att rymma lite från ansvar och sånt. Jag tänker att inspirationen kommer när jag inte pressar fram den, så jag tar en paus. Istället för att svettas framför datorn hemma sitter jag på systers balkong och lyssnar på 40-tals musik. Det är fint här. Jag börjar förälska mig i göteborg såsom så många andra och ja, jag har tagit kort på körsbärsträden vid järntorget.
Nu är det banne mig vår och jag har tagit stora steg. Jag har skrivit min ansökan till Fridhem folkhögskolas skrivarlinje. Jag vaknande imorse med hjärtklappning. En lätt panik i bröstet när insikten att det bara 6 dagar kvar tills ansökningstiden går ut. Så jag skrev det personliga brevet, imorgon skickar jag det. Stora steg mot framtiden.
Jag tänkte skriva mer någon annan dag.
Jag tänkte andas lite ifred. Låta hjärtat vila och så.

kram

Kommentarer
Postat av: KM

Nu måste jag lägga in en varning. Ingen, INGEN har någonsin återvänt från fridhem med samma civilstånd som de åkte dit med. Det är ett satans näste av könsdrifter därnere.

2009-04-26 @ 22:16:22
Postat av: KM

Nu måste jag lägga in en varning. Ingen, INGEN har någonsin återvänt från fridhem med samma civilstånd som de åkte dit med. Det är ett satans näste av könsdrifter därnere.

2009-04-26 @ 22:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0