Berlin update

Lite mer än 24 timmar har spenderats i Berlin. Nämrare bestämt kreuzberg. Vi kan nu konstatera att:
  • Ölen och drinkarna är alldeles för billiga för mitt eget bästa.
  • Hostellet vi bor pa är lite äckligt.
  • Alla tror att jag och carro är flator, detta har lett till att vi redan har fatt in en fot i gaü (gha, vanligt ü finns inte. Kul!) hänget här.
  • Människor är grümt trevliga. Till och med med tüskt ü.
  • Jag förstar inte tüska. det gör jag verkligen inte. Vi hittade ett tüskt poetrü slam som vi gick pa. Och jag förstod inte ett jota. Men det var kul.
  • Carro kan inte läsa kartor.
  • This is a dream comming true.
Det var allt för tillfället. Nu ska jag ge mig ut och äta brunch, och sedan bär det av till en türkisk marknad.

So long lovers!

Kommentarer
Postat av: John Holten

Hurra, tops! Veldig bra. Send us some stuff for our next issue:

http://www.brokendimanche.eu/kakofonie



and enjoy Berlin!



John, irskmannen

2009-07-10 @ 11:27:38
URL: http://www.brokendimanche.eu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0