Öland roots 09

Det har varit festival också. Öland roots 09 och det är och förblir sveriges bästa festival. Sannerligen. Särskilt när man åker med bästisar, poeter, bitterfittor och kärlekar. Och särskilt när man träffar just bästisar, poeter, bitterfittor och kärlekar. Det kan ju inte bli annar än magi.


Bästisar, poeter, bitterfittor och kärlekar.


"En öl, en solstol, en strand..."

En poet. Som för tillfället söker inspiration i sitt inre.

Höhö, bög. Höhö.

Ho "vad är klockan? TIME TO PARTYYYY!" hey.

Elin "Hej det är tredje dagen på festival men jag ser asbra ut ändå" Lund.

Det spöregnade lite. Men vad brydde vi oss det? Vi gav regnet kalla handen och sjöng frikyrkosånger istället.

Snubben hela dagen. Han fixade frukost till mig. Kärlek vid första ögonkastet helt enkelt. (Vi ska gå på Fridhem ihop också. Men det är ändå frukosten som är det viktiga. JA!)

Svenska akademin. Jag hade glömt bort hur förbannat jävla skitbra de faktiskt kan vara.

"Hej vi är vanliga dödliga och ser ut som man ska göra tredje dagen på festival."

Sista natten och vi dansar oss till sömns.

Och fortsätter dansa tills nästa år. Dansa dansa dansa. Vi ses igen öland. Jag är inte färdig med dig!

(För att se vilka internskämt som uppstod den här festivalen besök stalkamig. Hon kan det där med att få till punchlines bättre än jag,)

Kommentarer
Postat av: elin

Elin "Hej det är tredje dagen på festival men jag ser asbra ut ändå" Lund.



HAHAHAHA

2009-07-22 @ 18:04:05
Postat av: Jon

Ha ha ha! Vilka fina bilder. Äntligen har någon lyckats fånga mig på bild så som jag verkligen är :)

2010-01-22 @ 00:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0