MOROTEN!

Jag tänkte såhär, att stormhatt behöver en spark igång. Hon behöver få igång sin blogg och nå ut med sin konst, så därför tänkte jag att jag lägger upp bilder på den fantastiska tavla hon målat åt mig, och sen kan hon sno dem och lägga upp dem på sin egen blogg.
Som en morot.

Tavlan iallfall, är målad med låten "To the moon and back" av savage garden. Och med kärlek gissar jag.
Jag känner den iallafall.



I will fly you to the moon and back, if you'll be, if you'll be my baby.


Got a ticket for world where we all belong


So would you be my baby?




Och sen tar vi några utan blixt...
Jag lägger upp massor av bilder, så att stormhatt kan välja de hon tycker är bäst.


(Aningen suddig)







And still she's waiting for the right kind of pilot to come...

Kommentarer
Postat av: ida

fantastiskt fin!

2009-03-08 @ 11:10:35
URL: http://ikaserdig.blogg.se/
Postat av: stormhatt

Jag hoppas du är nöjd... din ondskefulla plan har lyckats. DAAAAMN YOUUU!

2009-03-08 @ 23:14:46
URL: http://stormhatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0