She stold the keys to my house and then she locked herself out.

Jag sitter och hetsskriver det tredje utkastet till 28 kvadrat. Jag nästan nästan helt klar fast inte riktigt och det ska vara inne på fredag för då ska det delas ut. Då ska det vara i princip klart. Och det är i sådana här tillfällen jag skrapar ihop det naggade självfötroende jag har tillsammans med all positiv respons jag någonsin fått och sedan tänker jag "du klarar det, du klarar det, du klarar det". Och sen somnar jag. Tre personer i mig och nära-på-huden-skapande tär på krafterna. Något oerhört.

Tolka ovanstående rubrik fritt och vrid den tolkning den tolkningen ett varv. Då får ni en ungefärlig bild av hur känslorna ligger just nu.

Kommentarer
Postat av: Janna

Kära Vilska, jag vet att du klarar det. Men skapande är förjävligt ibland. Det håller jag med om tusen gånger.



(och jag kommer tillbaka. Och magin ligger hos dig. KRAM)

2009-05-13 @ 22:15:28
URL: http://tuesdays.blogg.se/
Postat av: Moster Ewa

Jag kan skriva jag är inte rädd......tänk glada tankar

2009-05-14 @ 11:04:08
URL: http://ewaarlebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0