Kontaktannons

Sökes: Vän som vill agera pojkvänssubstitut under perioden 3/6- 8/6

Du: Är ganska bra på att skeda, klappar mig på huvudet när jag är mörkrädd, uppskattar Ani diFranco, gör gott kaffe, tål cigarettrök och tycker det är charmigt med morgonhumör.

Jag: Är hyffsat sympatisk, trevlig att ha i möblerade rum efter klockan 13.00, lyssnar på Ani difranco när jag känner mig för våpig, ger dig kramar om du behöver, kedjeröker,  ser ut som Plupp när jag är nyvaken och bjuder dig på öl.

Finnes: I en lila etta i skäggetorp

Svar till: Mental femåring -89



kom igeeen, det är antingen det här eller dela säng med min lillebror i en vecka.

Kommentarer
Postat av: Fosco

Jag kan stora delar av tiden!

2008-06-02 @ 12:43:49
Postat av: Daddel

Jag är en daddel på 18 jordsnurr som redan är van att agera pojkvänssubstitut så jag tror att jag t.o.m. skulle kunna klara av ditt morgonhumör.. kan varje dag, hela tiden, så fort du behöver mig.

2008-06-19 @ 16:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0