Going Berlin /Hurray she's alive!

Hej.
Det var ett tag sen. Jag ber allra ödmjukast om ursäkt men kraften har inte funnits. Eller inspirationen snarare. Det har riktats åt ett annat håll. Åt en viss pjäs som nu är färdigskriven (HURRA) och har premiär 6 augusti.

Alltså, för er som inte fattade vilken pjäs jag syftade på så är nu alltså 28 kvadrat färdig och har premiär 6 augusti! MASSORNA JUBLAR!

Snart ska jag börja skriva igen. Snart ska jag börja blogga, skriva dagbok, skriva dikter och inköpslistor. Men jag måste bara få vila lite först. Det har varit lite mycket hetsskriva pjäs och jobb på sistone. Jag har inte riktigt hunnit med mig själv.
Så nu åker jag till Berlin i 6 dagar och vilar upp mig/super bort mina sorger.

Sen, sen när jag kommer tillbaka.
Då ska jag berätta vidunderliga historier och fantastiska ting.

Men nu.
Vila.

Lovin'

Kommentarer
Postat av: ida

and you deserve it :)

2009-07-07 @ 01:03:26
URL: http://ikaserdig.blogg.se/
Postat av: Ewa

Var rädda om er..inga dumheter

2009-07-07 @ 08:55:55
URL: http://ewaarlebrant.blogg.se/
Postat av: wania

ha det så kul.sätt fart med bloggen,nu är min dator redo.

älskar dig.wania

2009-07-07 @ 20:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0