En kyss till femtonåringen

Jag lämnade en kommentar på 365saker och sen insåg att den där kommentaren handlade om ett av de finaste minnena jag har. Så jag kopieradede den och klistrade en den här också. Bara för att vissa saker bör bevaras.

En gång spenderade jag och några kära vänner en eftermiddag med att låta människor måla något som betydde mycket för dem på marken med gatkrita. Det blev himla fint. Det fanns allt från fredsduvor till uppsala tecknat mitt i stan. Men sen blev någon arg och ringde polisen. Polisen skällde ut oss och sa att "nu får ni banne mig tvätta bort det där!" då hämtade vi en massa vatten och gjorde vattenfall medan vi skrubbade gatan och sjöng gamla proletärvisor. Man skulle kunna kalla det ett vackert minne.


Kommentarer
Postat av: Moster Ewa

Hahaha...du är allt för go Amanda...älskar dig så mycket att du nog inte förstår all min kärlek

2009-06-09 @ 08:50:52
URL: http://ewaarlebrant.blogg.se/
Postat av: Lina

oh, jag minns det där!

2009-06-09 @ 21:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0