Hush, it's okay.

Jag lyssnar på Placebo och hetasäter dadlar samtidigt som jag skriver det sista på pjäsen. Det finns en spirande lycka i mig. Jag börjar få koll på saker och snart är det sm i poesi. Våren rycker i mina knän och vi skulle kunna se det här som en vändpunkt. Eller brytpunkt, som Tuss skulle sagt. Karaktärerna dansar runt runt i mig och känslorna svallar lågt ikväll. Den 6e augusti, då vill jag att ni ska sitta i publiken tillsammans med mig. För då är det premiär. Vi andas in, andas ut. Vi känner stoltheten i ryggraden. Nacken högt.

Dagens rubrik behöver inte tolkas. Det är okej. Det är okej.



Kommentarer
Postat av: Moster Ewa

Dadlar?!!!??? Huva...usch vad äckligt, fasr går du igång på det så...och så är det ju inte jag som ska pussa på munnen, he he

2009-05-15 @ 08:57:48
URL: http://ewaarlebrant.blogg.se/
Postat av: Moster Ewa

Tjosan vad det går undan med bokstäverna...det ska ju vara FAST....sorry

2009-05-15 @ 08:58:52
URL: http://ewaarlebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0