Sm i poesi 2009

Så, nu är det färdigt. En liten tom känsla i bröstet och den där tanken "var det allt?". Jag bygger upp så många förväntningar varje år och sen är det bara över helt plötsligt. Årets sm har varit annorlunda från de tidigare på många sätt. Och just nu har jag miljoner känslostormar och funderingar att hantera, det är bara dagen efteråt och en stor del av mig befinner sig fortfarande på arbisteatern i norrköping, bland jurypärmar och poeter och dyr öl och nervositet och jubel och efterfest och glädje. Men den största känslan överlag är: Bra och jävlaranamma. Jag återkommer imorgon med en närmre reflektion av läsningar, stämmning och sånt. Men innan jag säger godnatt bör detta nämnas: Östergötland knep en andra plats i lagfinalen HURRA!, jag är stolt och alldeles överlycklig jag ställer mig upp och brölar "UFF! UFF! UFF! för mitt lag.


Kommentarer
Postat av: agnez (Bz)

Gratulerar till en hedervärd andraplats!!!

Jag är stolt över dig!

2009-05-25 @ 00:59:24
Postat av: Moster Ewa

Grattis till er andra plats, du & Vilbot är på en liten bild i corren idag. Att bara våga stå på scen tycker jag är otroligt bra. Hälsa Vilbot och än en gång JÄTTEGRATTIS från oss.

2009-05-25 @ 07:32:34
URL: http://ewaarlebrant.blogg.se/
Postat av: Moster Ewa

Läs även på www.corren.se

2009-05-25 @ 07:34:16
URL: http://ewaarlebrant.blogg.se/
Postat av: martin

Tror inte jag hade tillfälle att säga till dig att jag blev sjukt lokalpatriotisk av er insats i lagfinalen. Det var såhääär braaa!!

2009-05-31 @ 14:07:22
URL: http://twitter.com/mrtnj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0