On the road again...feels so good to be on the road again...(dududududu)

Jag åker till tåg och är helt fascinerad över hur cool man känner sg när man har en bärbar dator. Värsta statussymbolen. Jag funderar på att börja bära min dator (som heter Linus f.y.i) i ett snöre kring halsen. Jag tror att människor skulle se mig på ett annat sätt då.

Iallafall så är jag påväg hem till linköping. Påväg hem till linköping, jag vet inte om det är rätt att skriva så för fridhem börjar banne mig bli hem nu. Med ett rum som är helt lila pow pow pow lila och vänner som man kommit närmre än vad man någonsin trodde att någon kunde göra på en månad. Det är galet häftigt.
Fast självklart är linköping mest hem av allt, för där har jag KÄRLEKEN. Ni vet de där människorna, som vet hur man mår bara genom att hålla en i handen. Fast den sortens hem finns överallt så länge KÄRLEKEN finns där. Så just nu finns ett sånt hem både i linköping, stockholm, karlshamn, göteborg, umeå och i stora delar av skåne.

Men jag är påväg hem iallafall. Till Bitterfittorna och modern och familjen.

På något sätt det bästa jag kunde göra just nu.

Verkligen.

Kommentarer
Postat av: Moster Ewa

Tack Amanda för ditt grattissamtal. Det värmde gott. Ha det kul i Lkpg.

2009-09-18 @ 21:09:07
URL: http://ewaarlebrant.blogg.se/
Postat av: wania

tack för telesamtalet.det är tur att hemma är i linköping,hur skulle vi annars stå ut.det är nämligen ganska långt till fridhem. kommer min långe pojke oxå.

utan allt tvivrl ,älskar did.

2009-09-18 @ 23:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0